სასწავლო პროექტი წყლის როლი ადამიანის
ცხოვრებაში
|
სასწავლო პროექტის ავტორი
|
||
|
სახელი, გვარი
|
თამაზ დეკანაძე
|
|
|
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
ხულო
|
|
|
სკოლა
|
ხულოს წმინდა აბუსერისძე ტბელის
სახელობის სკოლა
|
|
|
პროექტის მონახაზი
|
||
|
პროექტის დასახელება
|
||
|
რუსი პოეტები
და მწერლები საქართველოს შესახებ.
|
||
|
პროექტის შინაარსი
|
||
|
მოსწავლეები
გაანალიზებენ რუსი
პოეტებისა და მწერლებიის დამიკიდებულებას
საქართველოსადმი,ქართველი
მწერლებისა და პოეტებისადმი . მოიძიებენ მასალებს, შექმნიან
ბუკლეტს, , პუბლიკაციებს, გააკეთებენ
პრეზენტაციებს,.
|
||
|
საგანი/საგნები
|
||
|
რუსული ქართული
ლიტერატურა
|
||
|
საფეხური/კლასი
|
||
|
სწავლების საშუალო
საფეხური, ,მეთერთმეტე კლასი
|
||
|
პროექტის განხორციელების დრო
|
||
|
3 კვირა
|
||
|
პროექტის საფუძვლები
|
||
|
საგნობრივი სტანდარტები
|
||
|
უცხ.ს.V.5.
კლ-XI
|
||
|
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის
შედეგები
|
||
|
მოსწავლეები შეძლებენ:
მასალის
შეგროვებას რუს პოეტებსა
და მწერლებზე და
მათ გაანალიზებას
ბუკლეტების გაცნობას.
საინტერესო ლექსებისა
და მოთხრობების გადმოცემას,დასკვნების გაკეთებას
ჯგუფთან
ერთად ეფექტურ მუშაობას.
|
||
|
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
||
|
ზოგადი კითხვა
|
რა გავლენას ახდენდა საქართველო რუს
პოეტებსა და მწერლებზე?
|
|
|
თემატური კითხვები
|
როგორი იყო
მათი დამოკიდებულება ქართველ
პოეტებსა და მწერლებზე?
|
|
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
როგორ
დავაინტერესოთ ბავშვები ლიტერატურით?
რა როლი აკისრია
ლიტერატურას, როგორც ადამიანის სულიერ საზრდოს?
|
|
|
შეფასების გეგმა
|
||
|
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
|
||
|
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
|
პროექტის დასაწყისში
|
კითხვა -პასუხი
გონებრივი იერიში
|
წინასწარ მომზადებულ შეკითხვაზე პასუხების გაცემა;
გონებრივი იერიში , ბუკლეტების ანალიზი
|
|
პროექტის მსვლელობისას
|
თანატოლთა უკუკავშირი
თვითშეფასება
მოსწავლეთა ნაშრომები
ჯგუფური
მუშაობა
,ბუკლეტების დამზადება,
პრეზენტაცია
|
რეფლექსია,
ცალკეულ ჯგუფებში
შუალედური შეფასება.
რუბრიკა
პოზიტიური კომენტარი
რუბრიკა
რუბრიკა
|
|
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
ვიცი ,მინდა ვიცოდე, ვისწავლე
პროექტის პრეზენტაცია.
|
წინასწარ
შემუშავებული ცხრილკითხვაზე,, ლიტერატურა სულის საზრდო“
|
|
შეფასების მოკლე მონახაზი
|
||
|
შეკითხვების დასმა
განხორციელდება მთელი პროექტის განმავლობაში, რათა დადგინდეს მოსწავლეთა ცოდნა
და დამოკიდებულება შესწავლილი მასალის მიმართ, დასაწყისში შეკითხვების დასმა
მეხმარება წინარე ცოდნის დადგენაში;
გონებრივი იერიშის საშუალებით გავარკვევ მოსწავლეთა მიზნებს,
ინტერესის სფეროს;
თანატოლთა უკუკავშირი დაეხმარება მოსწავლეებს სხვისი ნაშრომების ობიექტურად
შეფასებაში, კრიტიკული აზროვნების განვითარებაში.
თვითშეფასება დაეხმარება მოსწავლეებს საკუთარი ცოდნის დონის
დადგენაში და ჩატარებულ პროექტში მისი როლის განსაზღვრაში.
ვ-მ-ვ ცხრილი დაგვეხმარება მიღებული ცოდნის შეფასებაში და შემდგომი
შესასწავლი საკითხების განსაზღვრაში.
პრეზენტაციის წარდგინებით მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის
ეფექტურად დემონსტრირებაში.
|
||
|
სხვა საკითხები
|
||
|
წინარეცოდნა
|
||
|
მოსწავლებმა იციან
ტექსტის წაკითხვა-დამუშავება, ერთობლივად პრობლემის გადაჭრაზე მუშაობა, ნამუშევრების პრეზენტაცია, ურთიერთშეფასება და
თვითშეფასება.
|
||
|
სასწავლო პროცედურები
|
||
|
პირველი კვირა
დავსვამ ზოგად შეკითხვას, ჩამოთვალეთ
ის რუსი პოეტები
და მწერლები რომლებიც იცნობდენ
და წერდნენ
საქართველოზე,მათი ბიოგრაფიები და
შემოქმედება. პირველ რიგში გავარკვევ
თუ რა იციან მათ შესახებ, . ავუხსნი
პროექტის ჩატარების მიზნებსა და შედეგებს. ჩავატარებ გონებრივ იერიშს ,
მივცემ პოზიტიურ კომენტარებს სწორ პასუხებს. გონებრივი იერიშით დადგინდება
მოსწავლეთა ინტერესი მათდამი. ასევე ლიტერატურის შესახებ ცოდნა. . შემდეგ
დავსვამ შინაარსობრივ შეკითხვებს .
მიეცემათ დავალება,დაამზადონ ბუკლეტები,რომლებშიც იქნება კითხვარები(რომელი ლექსი
ან მოთხრობა მოგწონთ,რომელია მათთვის
საყვარელი პოეტი ან
მწერალი დ.ა.შ.)
მეორე კვირა
მოხდება მოსწავლეთა ნამუშევრების
წარმოდგენა-შეფასება, მოსწავლეები აანალიზებენ და უფასებენ ერთმანეთს ნამუშევრებს,შეაქვთ
შესწორებები
ჩავატარებ ლექციას
რუსი პოეტებისა და მწერლების საქართველოსადმი მიძღვნილი ლექსებისა
და და მოთხრობების
შესახებ.
მესამე კვირა
მოხდება
ნამუშევრების პრეზენტაცია-შეფასება, აზრების შეჯერება. შემდეგ ჯგუფები
გაგვაცნობენ იმ მოსწავლეებს,რომელთაც უყვართ კითხვა, მოვისმენთ მათ
დამოკიდებულებას წიგნთან.
|
||
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
დავეხმარები
ბუკლეტებისშექმნაში
|
|
|
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები,
რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
შესაბამისი უცხო ენის მასწავლებლის ჩართვა,
მცირე ლექსიკონის გამოყენება
|
|
|
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
დავალება
ტექსტურ რედაქტორში აკრიფონ თუ როგორ უნდა შევიყვაროთ ლიტერატურა,როგორ
გამოვიყენოთ ელექტრონული წიგნები
|
|
|
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
||
|
აპარატურული
უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||
|
ბეჭდური მასალები
|
ეროვნული სასწავლო გეგმა 2011-2017 წწ.
|
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
ფერადი მარკერები,
თაბახის ფურცლები
|
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
https://www.google.ge/search?q=rusi+poetebi&rlz=1C1GGRV_enGE775GE775&oq=rusi+poetebi&aqs=chrome..69i57.17418j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8
|
|
|
სხვა რესურსები
|
არა
|
|
No comments:
Post a Comment