შეფასების რუბრიკა
|
კრიტერიუმი/შკალა
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
|
აქტიურობა,მოსმენის კულტურა,ეთიკური ნორმების დაცვა
|
არა რის გაკვეთილში ჩართული
უჭირს ყურადღებიის კონცენტრირება
|
ნაწილობრივ
ჩართულია გაკვეთილში,არ იცავს ეთიკის ნორმებს,იშვიათად უსმენს
|
საგაკვეთილო
პროცესში ხშირადაა ჩართული
|
გაკვეთილზე მობილიზებულია,აქტიურია და კონცენტრირებული
|
|
დისკუსიაში მონაწილეობა, პრეზენტაციის გაანალიზება
|
დისკუსიაში არ მონაწილეობს,არ პასუხობს
დასმულ კითხვებს.პრეზენტაციას ვერ აანალიზებს
|
დისკუსიაში მონაწილეობს,დასმულკითხვებზე ზოგჯერ პასუხობს.ნაკლებად შემოქმედია
|
დისკუსიაში მონაწილეობს,არის აქტიური.ყველა წესების
დაცვას ახერხებს
|
დისკუსიაში აქტიურად
მონაწილეობს და დასმულკითხვებს პასუხობს, იცავს კამათის წესებს,არის მიზნობრივი.
|
|
თემაში მოცემული სიტუაციები
|
ვერ არჩევს
|
არჩევს მაგრამ ერევა
ერთმანეში
|
არჩევს მ,აგრამ
ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
|
სრულად ახერხებს და ახდენს სიტუაციების ერთმანეთისგან გარჩევას
|
|
წაკითხული გაკვეთილის გაანალიზება ან ინფორმაციის
შეჯამების უნარი,
|
წაკითხული მასალის გაანალიზებას ვერ ახერხებს,მოსწავლეებთან ვერ თანაშრომლობს,არ გააჩნია
წარმოსახვის უნარი
|
წაკითხული მასალის
გაანალიზებს ნაწილობრივ ახდენს
|
წაკითხული ინფორმაციის
გაანალიზებას ახერხებს და ერთვება ინდივიდუალურ მუშაობაში.
|
კარგად ახერხებს
წაკითხულის შეჯამებას და ანალიზის გაკეთებას.
|
No comments:
Post a Comment