გაკვეთილის გეგმა

                                
                                                        გაკვეთილის  გეგმა

რუსული  ენის  მასწავლებელი    თამაზ  დეკანაძე
გაკვეთილის   თემა
Страны,в  которых  мы  живём
სწავლის    საფახური/საგანი
ს4.10
მოსწავლეთა რაოდენობა
12
გაკვეთილის  მიზანი  და  მისაღწევი  შედეგები
მეტყველების  უნარის  განვთარება.  მოსწავლე  თავისუფლად  ჰყ:ვება  ამბავს;მკაფიოდ   და  გასაგებად ჩამოაყალიბებს  აზრს  თავისი  სამშობლოს შესახებ.
მისაყწევი  ინდიკატორები
უცხ.ს.  IV.18.მოსწავლეს  შეუძლია მისთვის  ნაცნობ  თემებზე  ლაპარაკი.

უცხ.ს.19. IV. მოსწავლე  ფლობს  და  იყენებს  საბაზისო  ენობრივ  უნარ_ჩვევებს.           

უცხ.ს.IV.20. მოსწავლეს  შეუძლია  მიმართოს სხვადასხვა  სტრატეგიას სამეტყველო  ამოცანების ეფექტურად  გადაჭრის ხელშესაწყობად  და  ზეპირი  მეტყველების უნარის  გასაუმჯობესებლად            
შეფასების საგანი  და  პროცედურები
მოსწავლეთა  წარმატებას  დავადგენ:
1.       საშინაო   დავალების  შესრულების  ხარისხის  შემოწმებით.
2.       გაკვეტილში  ჩართულობით,დიალოგებში მონაწილეობით,დასმულ  კითხვებზე  პასუხის  გაცემით,წინადადებების  შედგენის  უნარის  შემოწმებით  და  გამივიყენებ რიგორც  მოსწავლეთა  თვითშეფასებას,ისე  განმავითარებელ   შეფასებას.

სასწავლო  მასალ  და ტექნიკური  რესურსები
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი,სამუშაო  ფურცლები,კომპიუტერი-სლაიდები.
გაკვეთილის  მსვლელობა/საკლასო  მენეჯმენტი
1.საორგანიზაციო  მომენტი,მოთელვა
2.გაკვეთილის  თემის  და  მიზნების   დადგენა-გაცნობა
3.საშინაო  დავალების  შემოწმება.
4გავლილი  მასალის  რეფლექსია.
5თემა  ,,საქართველო,,-ზე  ტეკსტის  შედგენა  და  პრეზენტაცია.
6შეფასება-თვითშეფასება  და  ურთიერთშეფასება.მასწავლებლის  დასკვნითი  სიტყვა.
7.საშინაო  დავალება:   «Грузия-моя Родина»-написать   эссе


N
კრიტერიუმები
ქულა
1
ფაქტების,მოვლენების,მატი  თანმიმდევრობის  გაგება,ინფორმაციის  მოპოვება
3
2
დეტალების  აღწერა,ფაქტებისა დამოვლენების  თანმიმდევრობა .მიზეზობრივი  ურთიერთობების  დამყარება.

3
3
გამონათქვამის  ლოგიკურობა  და  სისრულე.
2
4
გამითქმის  მოცულობა  დასაუბრის  სეუფერხებლობა.
1
5
აქტიურობა
1
გაკ-ლის  ფაზები
          გაკვეთილის  მსვლელობა             

საორგანიზაციო  საკითხები:მისწავლეტა  დასწრების აღრიცხვა.
გაკვეთილზე  განწყობის   შექმნა:-Какая  сегодня  погода?
-Идёт  дождь.  сыро ,или  хорошая  погода,солнечно.
-А  какое  у  вас  настроение?Вы  готовы  к уроку?
-Да!
-Тогда  начнём
გაკვეთილის  თემის  გამოცხადება;კითხვა  назави  страны,в которых  живут  наши  герои
            -Георги,Леся,Гюль,и  Юра.
სავარაუდო  პასუხი:Георги  живёт  в  Грузии, Леся-в  Украине,Гюль   живёт  в  Ташкенте,а Юра-в  Москве.
კითხვა:какие  страны  мы  изучили  и  как  вы  думаете,о  чём  мы  будем  сегодня  говорить,какава  тема  нашего  урока?

გამოწვევის ფაზა
სამუშაო  რვეულებში  შესრულებული  ტექსტის  ,,უზბეკეთის,,წაკითხვა.
გავლილი   მასალის რეფლექსია.მასწავლებელი  უსვამს  მოსწავლეებს  კითხვებს:
კითხვა: используя  карту ,опишите  какие  страны   граничат  с  Россией?
Какая  форма  правления  в  России?
სავარაუდო  პასუხი:Китай   на  юго-востоке,Грузия,Монголия,Азербайджан-на  юге,Финландия   на  западе,Украина  на юго-западе  и   другие.Россия-президентская  республика.
კითხვა:используя  карту.опишите  какие  страны  граничат  с Украиней?
სავარაუდო  პასუხი   на  западе с  Польшей,Венгрией,на  
юго-западе  с  Молдавией  и Руминией,на  севере  с  Белорусией  и  Россией.
კითხვა:используя карту,опишите  какие  страны    граничат  с Узбекистаном?
სავარაუდო  პასუხი:  сКазахистаном на  севере  и  северо-востоке,с  Туркменистаном  на  юго-запад;с  Афганистаном  на  юге;с  Таджикстаном  на  юго-востоке и  с Киргизией  на  северо-востоке.
კითხვა:  назавите  сталицу  России,Украины,Узбегистана
სავარაუდო  პასუხიМосква,  Киев, Ташкент
კითხვა:когда  эти  государства  отмечают  день  независимости?
მასწ:Посмотрите  на  слаиди  и  скажите  что  на  нём  изображено?
მასწ  Государственные  символы:флаги  и  гербы
მასწ.Соотнесите   гербы  с  флагами и  назавите  государства  которым  они  принадлежат.

სიღრმისეული წვდომა
მუშაობა    წყვილებში
Мы проработали  три  текста  о  трёх   странах:Украине,России,иУзбекистане.Расскажите  о  Грузии  по  плану.
1Географическое  положение.
2Население  Грузии,крупные  города.
3Первое  государство  на  территорииГрузии.
4Немного  из  истории  Грузии.
А)принятие  христианства.
Б)эпоха  Давида  Агмашенебели.
В)Грузия  в  составе  СССР
5День   независимости,форма  правления.
Вы  можете  составить  собственный  план  и  написать  тему  по  нему.
Представ  работу  классу.
Используй  все   предидущие  задания  и  упражнения , проработанную  лексику,конструкции  с  винительным  и  творительным  падежами.

თემის  წარდგენა  კლასისათვის.
შეფასება

მოსწავლეთა  თვითშეფასება  და  მასწავლებლის  დასკვნითი  სიტყვა.

საშინაო  დავალება:написать   небольшое   эссе  на   тему:,,Моя   Родина,,

N
კრიტერიუმები
ქულა
1
ფაქტების,  მოვლენების,მათი  თანმიმდევრობის გაგება,ინფორმაციის  მიპოვება.

2
დეტალების  აღწერა,ფაქტების  და  მოვლენების  თანმიმდევრობა,მიზეზობრივი  ურტიერტობების  დამყარება.

3
გამონათქვამის  ლოგიკურობა  და,თანხვედრა  დასისრულე

4
გამოთქმის  მოცულობა  და  საუბრის  შეუფერხებლობა

5






                                               


No comments:

Post a Comment